Mai jos gasiti lista studentilor FMF candidati pentru Senatul UO. Lista poate fi descarcata si de aici. De asemenea, mai jos gasiti CV-urile candidatilor:
Home » Info studenti » Alegeri academice 2015/2016 – Lista candidatilor studenți F.M.F. pentru Senatul UO
Alegeri academice 2015/2016 – Lista candidatilor studenți F.M.F. pentru Senatul UO
Stiri / Anunturi / Noutati Studenti
- ANUNT privind studenții înscriși pentru vaccinare la Facultatea de Medicină și Farmacie 20/01/2021
- ANUNT Examen de LICENŢĂ sesiunea februarie 2021 17/01/2021
- Programarea examenelor semestrul I , an univ. 2020 – 2021, sesiunea 18.01.2021 – 07.02.2021 08/01/2021
- Anunt – Modalitate de desfasurare activitati didactice 02/01/2021
- Modalităţile de examinare în sesiunea de examene ianuarie – februarie 2021 18/12/2020
- MESSAGE FOR UK STUDENTS WHO HAVE STARTED UNIVERSITY COURSES IN THE EU BEFORE 31 DECEMBER 2020 14/12/2020
- Lista studenți beneficiari de bursă ajutor social ocazional – sem.I, an universitar 2020/2021 07/12/2020
- Studenți beneficiari de reducere/scutire taxă de școlarizare an universitar 2020/2021 04/12/2020
- Prelungire activităţi didactice exclusiv online 03/12/2020
- Anunț proiect PRACTINDERMED 24/11/2020
Manifestări şi evenimente viitoare
- Conferinţa interdisciplinară, cu participare internaţionalã “ADICTOLOGIA IN ROMANIA – INCOTRO ?” – Oradea, (24) 25-26 octombrie 2013
- Videoconferinta Ecocardiografie si chirurgie cardiaca live
- Anunt amanare Videoconferinta de “ Patologie a valvei aortice” din 22 mai 2013
- “ORADEA: PRO VIAŢÔ ediţia de primãvarã, mai 2013
- Programme for PRIME Course Oradea Romania 11-12/6/2013
- Conferinţa “Medicul şi societatea” – 5-6 Aprilie 2013
- BIOCERAMICS 25 25th Symposium and Annual Meeting of International Society for Ceramics in Medicine (ISCM)
- Call for Papers – Research and Science Today Journal – In atentia studentilor, masteranzilor si doctoranzilor
← Regulamentul de acordare a burselor 2015-2016 prin HS 63 – 23.11.2015 ANUNŢ IMPORTANT ! BURSE OCAZIONALE Sem.I an universitar 2015/2016 →