Home » Info studenti

Category Archives: Info studenti

ANUNȚ – Tabere studențești – vacanța de vară 2017

Studenții care doresc să meargă în ”tabere studențești” pentru perioada vacanței de vară, pot depune la secretariatul facultății o cerere individuală (Anexa 4) în perioada: 10 mai – 22 mai 2017 sau o pot trimite la adresa de e-mail: lsuta@uoradea.ro (în aceeași perioadă).

Termenul limită de depunere al cererilor pentru ocuparea unui loc în cadrul:  Programului ”Tabere Studențești 2017” este: 22 mai 2017, orele 1500.

Normele privind repartizarea locurilor în taberele studențești precum și CEREREA INDIVIDUALĂ (Anexa 4)  se găsesc mai jos:

Beneficiarii de locuri gratuite sunt: Studenții integraliști (care au promovat toate disciplinele de studiu din anul anterior de școlarizare) în vârstă de până la 35 de ani în conformitate cu Legea Tineretului 350/2006, art.2, alin 2, lit.a). În cazul categoriei, studenți cazuri sociale, criteriul de student-integralist NU SE APLICĂ!

Invitatie inscriere Cross si Zumba

Cu ocazia evenimentului “Rolul studentului medicinist in promovarea sanatatii prin sport si nutritie”, ASMO si ASSO organizeaza vineri, 28.04.activitati sportive de tipul cross si zumba in parcul 1 decembrie. Avem placerea de a va invita sa ne onorati prin participarea la una din aceste 2 activitati. Oricine e binevenit! Promitem multe surprize, muzica si voie buna! Inscrierile se fac la linkul : Inscriere CROSS/ZUMBA

Campionat Universitar fotbal pe teren redus – Ediţia I – 2017

Burse ocazionale rezultate deosebite sem. I 2016/2017

Burse ajutor social ocazional sem. I 2016/2017

Anunt abonamente OTL si Tabel nominal cuprinzând studenţii care beneficiază de reducere pentru transport O.T.L. – Semestrul II, an universitar 2016/2017

Din luna APRILIE 2017, studenţii care se regăsesc pe lista de reducere OTL vor putea să-şi facă abonament (gratuit) la chioşcul „Casa de Cultură”.
Studenţii trebuie să aibă asupra lor la ridicarea abonamentului :

  • carnetul de student vizat pentru anul univ. 2016/2017 care va conține în mod obligatoriu mențiunea ”cursuri de zi”;
  • xerox după cartea de identitate/pașaport și actul în original;

Studenţii în vârstă de până la 26 ani de la forma de învăţămînt „IF” care NU se regăsesc pe lista cu gratuitate a transportului în comun afişată la facultate beneficiază de o reducere de 50 % conform H.C.L. 340 din 10.05.2016 – în baza carnetului de student.

Tabel nominal cuprinzând studenţii care beneficiază de reducere pentru transport O.T.L. – Semestrul II, an universitar 2016/2017 

Revenire rezultate selectie Burse Erasmus studenti pentru anul universitar 2017-2018

In urma reanalizarii ofertelor de burse, se modifica rezultatele selectiei in sensul ca studentul Simon Vlad Alexandru este rezerva  pentru bursa de studiu la Universitatea din Milano. restul rezulatelor raman  neschimbate.

 

Comisia Erasmus FMF

Rezultate selectie Burse Erasmus Studenti pentru anul universitar 2017-2018

  1. DEAC CIPRIAN – GRECIA – 1 SEM
  2. HASAN MADALIN ALEXANDRU – GRECIA – 1 SEM
  3. CSOMAI BERNADETT – DEBRECEN – 1 SEM
  4. AVRAMUT IULIAN CALIN – DEBRECEN – 1 SEM
  5. HOCOPAN OZANA MARIA – DEBRECEN – 1 SEM
  6. BOGOSI KRISZTINA – DEBRECEN – 1 SEM
  7. UJUPAN ADINA – REIMS – 1 AN
  8. IRINYI IZABELLA – DEBRECEN – 1 SEM
  9. MALUREANU STEIGER ANITA – DEBRECEN – 1 SEM
  10. SABAU SEBASTIAN MIHAI – MILANO – 1 SEM
  11. FAUR DANIEL – MILANO – 1 SEM
  12. SIMON VLAD ALEXANDRU – MILANO – 1 SEM
  13. SUCIU PAULA – AACHEN – 1 SEM
  14. MARINCAS DENISA – AACHEN – 1 SEM
  15. URS ANDREEA – GRAZ – 1 AN
  16. CRET MELINDA LOIS – PARIS 13 – 1 SEM
  17. SEBE ALEXANDRA – PARIS 13 – 1 SEM
  18. MOLNAR CLAUDIA – PARIS 13 – 1 SEM
  19. NEGRUTI DENISA – PARIS 13 – 1 SEM
  20. IVAN TEODORA – PARIS 13 – 1 SEM
  21. BLAJ SIMONA – PARIS 13 – 1 SEM
  22. SZUCZ ANETT – DEBRECEN – 1 SEM
  23. CIOCA MADALINA – SASSARI – 1 SEM
  24. HAJ JULIANA – AACHEN – 2 LUNI (PLASAMENT)
  25. SAVA ISABELLA – AACHEN – 2 LUNI (PLASAMENT)
  26. POP CRISTINA – REZERVA PARIS 13
  27. BENABBAS HAKIM – REZERVA PARIS 13(CETATEAN FRANCEZ)
  28. TIRTEA LAVINIA – RESPINS (ABSENT INTERVIU)

 

Contestatiile se vor depune pana la data de 22.03.2017, ora 15:00 la secretariatul unde s-au depus dosarele.

Comisia Erasmus FMF

Actele necesare pentru obţinerea BURSELOR  ERASMUS

  • C.V. Euro Pass cu poză tip paşaport
  • Scrisoare de intenţie către Facultatea de Medicină şi Farmacie cu opţiunea dorită
  • Copie carte identitate ( I.D. studenţi străini)
  • Dovadă integralist
  • Atestat competenţă lingvistică(*)

 (*) Sunt necesare în momentul plecării

Dosarele se vor depune până la data de 16 martie 2017, ora 12 la Facultatea de Medicina si Farmacie –Secretariatul Rezidenti (Decanat) (D-şoara Liliana Drugaş)

Interviul si selecţia vor avea loc joi 16.03.2017, ora 1400, la catedra Anatomie.

 Date suplimentare cu ofertele de burse Erasmus se pot gasi pe site-ul Universitatii din Oradea, accesand butonul Relatii internationale.
Relatii Internationale 
 »  Erasmus mobilități  »  Erasmus Plus – Mobilități – Acorduri

 

ANUNŢ IMPORTANT ! BURSE OCAZIONALE Sem.I an universitar 2016/2017

Conform Regulamentului de acordare a burselor pentru studenții Universității din Oradea, cursuri de zi – studii de licență și master, an universitar 2016- 2017, art.17-20 se acordă și art.25-29:

–  25 burse de ajutor social ocazional pentru îmbrăcăminte, cuantumul acestei burse fiind de 300 lei şi 25 burse ocazionale pentru rezultate deosebite obţinute la manifestări ştiinţifice, cultural-artistice sau sportive, cuantumul acestei burse fiind de 450 lei, aferente semestrului I, an universitar 2016-2017.  

Termenul de depunere al dosarului pentru ambele burse ocazionale este: 27.02.2017-13.03.2017 la SECRETARIATUL PRORECTORULUI RESPONSABIL CU MANAGEMENTUL SERVICIILOR STUDENŢEŞTI ŞI VIZIBILITATE, str. Universităţii , nr.1 – Rectorat, clădirea D, etajul IV, birou D402.

 

  1. Pot aplica pentru prima categorie de bursă studenţii consideraţi cazuri sociale dovedite cu acte justificative, indiferent dacă mai beneficiază de altă categorie de bursă, după caz:

– Cerere tip  și declarație de venituri care va fi completată individual pe propria răspundere, de către student (conform Anexei 1);

– Adeverinţă de student;

– Adeverinţă de la centrul de plasament dacă este cazul;

– Adeverința de venit a studentului care are calitatea de salariat, cu venituri nete lunare realizate în ultimele 3 luni anterioare lunii în care se depune cererea de bursa socială;

– Adeverinţă de venit, de la locul de muncă al părinţilor sau susţinătorilor legali, care au calitatea de salariaţi, cu veniturile nete lunare realizate în ultimele 3 luni anterioare lunii în care se depune solicitarea pentru bursa socială;

– Cupoane de pensii realizate în ultimele 3 luni anterioare lunii în care se depune solicitarea pentru bursa socială;

– Cupoane indemnizație șomaj, indemnizație de creșterea copilului, etc;

– Adeverință de venit de la finanțe;

– Adeverință de la Primăria pe raza căreia are domiciliul privind veniturile nete obținute din activități agricole;

– Declarație notarială a părinților și a studentului în cazul în care familia nu realizează nici un venit în țară sau străinătate;

– Copie după certificatul/certificatele de deces ale părinţilor dacă este cazul;

– Adeverinţă medicală de la medic specialist vizată de medicul universității;

– Copie sentința de divorț;

– Adeverință medicală de la medic specialist vizată de medicul universității;

– Adeverinţă de elev/student al/ale fraţilor/surorilor aflaţi în grija părinţilor, copii certificate de naștere pentru preșcolari;

– Orice act care justifică situația socială a studentului.

 

  1. 2. Pentru a doua categorie, pot aplica studenții care au rezultate deosebite obținute la manifestări științifice, cultural-artistice și sportive pentru semestrul I, an universitar 2016/201. Documentele justificative sunt:

– cerere tip (conform Anexei 2);

– diplomă/certificat de prezentare/susţinere a unei lucrări ştiinţifice la o manifestare naţională/internaţională;

– articol/studiu publicat într-o revistă ştiinţifică;

– diplomă/certificat de prezentare la o expoziţie de pictură/sculptură, artă grafică etc;

– diplomă/certificat de prezentare/obţinere a unui premiu la o manifestare culturală, artistică sau sportivă;

– adeverinţă de participare în echipe de cercetare/programe/contracte naționale/internaţionale;

–  adeverinţă de student.

Numărul de burse este pe Universitate, nu pe Facultate.

Informaţii utile pentru studenţi, găsiţi şi pe site-ul facultăţii : www.fmforadea.ro

 

Descarcati